Internetová reklama

Představte si situaci, že jste se rozhodli pro vytištění reklamního poutače propagujícího Vaši firmu nebo Váš produkt. V tiskárně Vám poutač předali a tím jejich aktivita končí. Ale co teď s ním? Pokud ho dáte do regálu na skříň, tak jste ho přece dělali zbytečně. Poutač musí být vidět, musí se nacházet na nějakém frekventovaném místě, nejlépe takovém, kudy chodí Vaši potenciální zákazníci. 

A podobné je to i s webovými stránkami. Web je vlastně také reklamní poutač. I sebelepší webové stránky jsou k ničemu, pokud o nich nikdo neví a pokud je nikdo nenavštěvuje. S takovou situací se setkáváme stále častěji. Firma má sice od svého dodavatele zhotovené webové stránky, ale není spokojena - web neplní svůj účel... A zde přichází na řadu internetová reklama a internetový marketing celkově.

Naše zkušenosti

Naše společnost má s internetovou reklamou dlouholeté zkušenosti. Pro naše klienty i pro nás jsme realizovali řadu internetových reklamních kampaní. Naši proškolení pracovníci Vám připraví marketingový plán přesně na míru. Při jeho realizaci využíváme prakticky všech možností, které internetová reklama poskytuje. 

Stádia reklamní kampaně

Průběh reklamní kampaně by bylo možné shrnout do pěti bodů:

  1. stanovení cíle kampaně
  2. analýza webu
  3. připravení návrhu
  4. realizace
  5. vyhodnocení

1. Stanovení cíle reklamní kampaně

Než se pustíme do přípravy jakékoliv reklamní kampaně, je nutné prodiskutovat s jejím zadavatelem, jaké má cíle, jaká jsou jeho očekávání, co by měla kampaň splnit.

2. Analýza inzerentova webu

Následně provedeme důkladnou analýzu inzerentova webu. Dokážeme zjistit jeho nedostatky i přednosti. Pomocí analytických nástrojů vyhodnotíme návštěvnost a její zdroje. Zjistíme, jak si vede web ve vyhledavačích, jak silnou základnu zpětných odkazů web má apod.

3. Příprava reklamní kampaně

Ve třetí etapě zvolíme vhodný způsob internetové reklamy. Možností je velká škála: katalogové zápisy, sponzorované odkazy, bannerová reklama, PPC reklama, SEO, direct mail a další.

4. Realizace

Čtvrtá etapa je ve znamení realizace reklamní kampaně. Zhotovíme reklamní bannery, připravíme textové inzeráty, upravíme texty webu, vybereme vhodné inzertní plochy, zajistíme zpětné odkazy atd.

5. Vyhodnocení a doporučení dalších kroků

Na závěr dojde k vyhodnocení kampaně. Opět se pracuje s nejrůznějšími statistikami a analytickými nástroji. Nejde však o jednorázovou záležitost, vyhodnocování kampaně může v závislosti na formě internetové reklamy probíhat i několik týdnů po jejím ukončení. A nebo naopak ještě v jejím průběhu lze dělat dílčí závěry a reklamní kampaň upravovat na základě průběžných výsledků.

 

Vyznat se v internetové reklamě není snadné a ještě složitější je úspěšně ji realizovat. INET-SERVIS.CZ se reklamě na interentu věnuje již řadu let a věříme, že úspěšně. Sami jsme schopni nabídnout atraktivní místo pro reklamu za velmi výhodných cenových podmínek. Dokážeme zacílit reklamu na vhodnou skupinu či region. Díky našim službám objeví uživatelé internetu Váš web, díky našim službám získáte nové zákazníky.

Pokud jste z výše uvedených řádků nabyli dojmu, že díky internetové reklamě může Vaše firma více vydělávat, budeme rádi, pokud využijete našich služeb a budete nás kontaktovat.


Poptávka po internetové reklamě