Copywriting, psaní textů pro web

Tvorba webových stránek už několik let neznamená jen složité programování, vzhlednou grafiku a stereotypní kódování. Stále větší důraz je kladen na copywriting. Toto anglické slovo by se dalo v češtině nazvat jako psaní textů.
Na první pohled by se mohlo zdát, že tuto činnost zvládne téměř každý absolvent základní školy. Ale nejde jen o to napsat text bez pravopisných chyb. Obsah webových stránek musí být jasný, srozumitelný a originální. Nesmí být zbytečně dlouhý a příliš odborný, ale na druhé straně musí obsáhnout všechny podstatné informace, které potenciálního zákazníka přivedou ke správnému rozhodnutí.
Šikovný "webový textař" zvládne napsat text, který se líbí nejen čtenáři, ale který dokáže zaujmout i vyhledavače a tím pádem je přínosem i pro SEO. Dva nejpoužívanější vyhledavače v ČR - Seznam.cz a Google.cz - jsou tzv. fulltextové vyhledavače. To znamená, že z webových stránek, které procházejí, je na prvním místě zajímá text. Pokud si dokáže vyhledavač spojit text na webu se slovem nebo frází, které jsou podstatné pro předmět podnikání firmy, otevírá se stránkám cesta vzhůru k předním příčkám výsledků ve vyhledavačích na dané fráze a tím pádem i kratší vzdálenost k potenciálním zákazníkům.
Nabízíme Vám dlouholeté zkušenosti s psaním textů pro web. V našem týmu jsou pracovníci se zkušenostmi kreativních oddělení reklamních agentur či novinařinou. Práce s textem je jim vlastní. Na základě Vašich podkladů vyhotoví text, který se bude líbit jak návštěvníkům webů, tak vyhledávacím robotům.