Backlink

Asi téměř každý, kdo provozuje nějaký web, touží po tom, aby se jeho stránky nacházely ve vyhledavačích na předních místech hledání na klíčové slovo či frázi, která nejlépe vystihuje příslušný obor. Získat takové umístění ale není vůbec snadné. Je pro to potřeba splnit řadu podmínek. Mezi dvě základní podmínky patří kvalitně zpracovaná webová prezentace s optimalizací pro vyhledavače a dostatečný počet kvalitních zpětných odkazů vedoucích na web.
Zatímco kvalitní tvorbu webových stránek dokáže zajistit řada společností, kvalitní zpětné odkazy není vůbec snadné získat a už vůbec ne rychle. Jednou z nejsnazších a nejefektivnějších cest ke získání zpětných odkazů je tak jejich nákup. Pro tyto účely jsme vyvinuli systém Backlink.

Představení systému

Backlink je uzavřený reklamní systém se zaměřením na nabídku zpětných odkazů, nejčastěji formou krátkých textových inzerátů s odkazem nebo reklamních lišt. Portfolio systému čítá několik desítek partnerských webů, na které je možné odkaz umístit. Weby v nabídce jsou tématicky rozmanité, procházejí pečlivým testováním a výběrem. Sledujeme podrobně řadu faktorů jako je Srank, PageRank, počet externích odkazů či rozsah zaindexovaných stránek webu. Pečlivě se věnujeme ale i obsahu stránek, jejich kvalitě zpracování či množství reklamních ploch. Portfolio průběžně obměňujeme a rozšiřujeme o nové zajímavé weby.

Pro koho je Backlink určen?

Backlink využijí všichni majitelé webových stránek, kteří chtějí posunout svůj web ve vyhledavačích na přední pozice. Nezáleží přitom na významu či velikosti firmy. Systém využívají drobní živnostníci i velké  firmy nabízející své služby. Velmi často jsou zastoupeny i reklamní agentury a SEO studia. Systém Backlink je určen opravdu téměř pro každého.

Kdy Backlink nepomůže?

Backlink je velmi účinný nástroj, ale rozhodně není všemocný. Vyhledavače řadí výsledky ve vyhledávání podle mnoha faktorů a zpětné odkazy jsou pouze jedním z nich. V případě, že ostatní faktory jsou na webu zastoupeny slabě nebo vůbec,  mají i kvalitní zpětné odkazy jen minimální přínos. Před vlastním nákupem zpětných odkazů je proto nutné zajistit nejprve kvalitní zpracování webu a optimalizaci pro vyhledavače. Nejde přitom jen o technickou stránku věci, velmi důležitý je i vlastní obsah. Pozornost proto věnujte i přípravě textů.

Záruka

Nemůžeme slíbit natož garantovat, že zrovna Váš web díky systému Backlink poskočí na první místo ve vyhledavačích na požadované slovo či frázi. Velmi často se to díky Backlinku již podařilo, ale každý web a každá fráze jsou individuální. A nezáleží jen na odkazech. Vyhledavače pravidelně upravují svoje algoritmy a principy řazení výsledků si velmi chrání. Je to jejich know-how a pokud by došlo k jeho prozrazení, nastal by pravděpodobně velký chaos, který by měl za následek odliv uživatelů daného vyhledavače. Je proto běžné, že pořadí ve výsledcích vyhledávání se průběžně mění.
Pokud se navíc pohybujete v konkurenčním prostředí, musíte počítat s tím, že stejně jako nakupujete odkazy Vy, může je nakupovat i Vaše konkurence.
Vzhledem k výše uvedenému Backlink nic neslibuje ani negarantuje. Jediné, o co se můžeme opřít, jsou dlouholeté zkušenosti s prodejem zpětných odkazů, naše výsledky a desítky spokojených klientů, kteří našich služeb využívají dlouhou dobu.

Rada na závěr

Pokud to myslíte se zviditelněním svého webu na internetu vážně, nespoléhejte pouze na SEO a nákup zpětných odkazů. Internetový marketing musí mít podstatně širší záběr a nákup zpětných odkazů by měl být pouze součástí jednoho velkého celku. Jedině tak máte šanci z dlouhodobého hlediska uspět.